So sick of this!

Va och tränade lite förut! det gick bra. inget speciell utan det var helt okej liksom.
Hade inga tränare där så b-lagets kapten fick hålla i träningen. Funkade ju skit bra(Y)

Och för er som inte vet det så ligger jag först i poängligan i a-laget:P ett poäng mer än sofia :)

For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness

Men n uska jag snart skölja ur håret! :P så vi hörs kanske senare, eller i morron. vem vet?:P
PUSS! //PM


Fotograf: Pernilla Carlsson
Redigerat av: Pernilla Carlsson
Och för övrigt så är det jag på bilden :P

Puss och Kram mumsbulle!


Kommentarer
Postat av: Rano

Jaha vad ruligt! jag ville också gå media, men det fick blir sam design istället.. lite besviken för att jag trodde vi skulle gå in på profilerna direkt, men nu kommer jag tydligen gå samsam hela ettan, sen kommer vi börja med design och sånt i tvåan -.-



Jätte ball bild! :D

2009-09-08 @ 23:23:41
URL: http://ddarlings.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt för dig

2009-09-09 @ 14:20:28
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0