Torsdag!

Idag var det torsdag!
Och som jag redan har sagt så gjorde vi klart våran enminutare idag på rörligbild lektionen.
Sen har vi haft multimedia med Per. Det gick väl bra förutom att jag inte gjorde så mycket, för jag förstog inte rinktigt vad vi skulle göra efter ett tag :/

Sen vare träning också dårå.
Gick bättre än i tisdags men inte super bra direkt. Måste göra nått åt saken asså :/
Och så fick jag reda på att IFK Norrköpings dam B-lag har dragit sig ur serien när dom har en match kvar att spela. Är dom helt dumma bakom skallbenet eller?:O Det är liksom inte gratis att dra sig ur en serie direkt och när dom bara har en ynka liten oviktig match kvar så kan dom inte bara spela match jäveln och sen låtat va sen? Nee varför skulle dom göra det? Säger bara en sak: IDIOTER!
Det var det jag hade att säga.

Nu blir det att öva lite på engelska glosor tills imorron, se ett avsnitt av One tree hill och sen om jag orkar läsa lite Ljudet av ditt hjärta!
Sov så gott. PUSS! //PM



Puss och Kram mumsbulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0