Vinnst!! =D

Jahopp då har man varit i Boxholm och spelat fotboll då
Och det var skönt att återvända hem med 3 poäng :)
Så nu är vi säkrade i trean nästa år me! :D

Och så gjorde jag 3 mål! mycket kul för mej liksom:P
dom 2 första målen la jag bollen lite fint bredvid målvakten och det tredje slog jag in med axeln/ överarmen xD efter ett mycket fint inlägg av amanda!

Så nu har vi 3 matcher kvar tror jag.
Nästa helg är det IFK. Hemma match!
Efter det är det boren. Hemma match!
Och sist har vi Mjölby södra. Borta match!



Emmas bild!

//PM!


Kommentarer
Postat av: amanda

amanda är mycket nöjd över att du satt den där bollen annars hade den jobbiga ansträgningen varit i onödan (;

2009-09-07 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0