Den här dan kan ta sig nån stans!

Fy faan död åt alla just denna dag!
Ah vad jag verkligen hatar denna dag. just den 12 aprill 2010 hatar jag!
Allt har gått åt faan helvete idag.
Och nu sitter man här och försöker ta det lugnt. Tror ni inte jag har en jävla cp bror som ska sitta och skricka åt dator faan däruppe som om att den skulle bli rädd eller göra som han vill. Han är ju störd lite kan man tycka. aa det kan man faktiskt. Sen är han så jävla dryg också. När man säger till han så säger han bara " jag hör inget" klart som faaan han inte hör nått när han sitter där och skricker som om han har fått en hård jävla spark mellan bena. Idiot!

aja ska göra jävla fucking uppgift nu.
Go to hell!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0