Need the money!!

Gaaaaah!!!! Jag vill ha pengar ju!
usch och får ju inte så mycket för att städa heller:/ dumt.
Borde få bättre betalt eftersom att man vet liksom aldrig vad som kan dyka upp. I fredags så hittade jag papper med sperma i uppe på polättapparaten :S usch sjukt äckligt och sjukt idiotiska människor alltså:O

Men men åter till pengarna!
nu behöver jag pengar till:
hårförlängningen
färglinserna
naglarna
och det kommer typ gå på 850 kr :/ Har inte dom pengarna :(


Och vill bara säga att det är bara fucking 26 dagar kvar tills jag fyller 18 :D

aja men nu skiter jag i er! xP

Well you suck! PUSS! //PM


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha what?

hårförlängning - 1000

naglar - 400

färglinser - 200 väl?

2010-02-06 @ 23:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0