midsommar och värme!

Jaha glad midsommar på er lite i efterskott sådära:)
Va med Oscar ute på hans farmors land i Kejsarnäs och hade det trevligt:)
Vi tältade där också och det va ju ganska myspys faktiskt. för mej i alla fall :P Oscar vaknade mitt i natten och märkte att han luftmadrass hade läckt ut nästan all luft ^^ så han kröp upp på min madrass och då blidde det mysigt. :) <3

Sen idag här och nu är jag med min kära pojkvän och vi.. sitter vid datorn? :O usch så hemskt när det är så fint väder!
Haha nee men vi har legat och solat hela förmiddagen och badat i poolen och haft det varmt och gött :D

Är ledig idag och sen i morron. sen ska jag jobba: onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag sen är jag ledig torsdag och jobbar fredag sen ledig lördag:) sen är det inte många veckor kvar innan campen slyutar och jag får SOMMARLOV!!!!!!:D:D:D:D

Men nu ska jag göra nått annat!

PUSS på skinkan! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0