Student race!

Ja nu är studentveckan i full gång för dom som ska ta studenten i år. Men man kan ju hänga med på de.
Har haft brännbollsturnering i dag i skolan. va dock inte med för det va för några losers från IT media som var där så det gick inte att ha nått lag och orkade inte va med några andra. så satt och skratta åt folk som missade bollen och ramlade istället! :D Det funka det också.

Sen så träffa jag mamma på stan senare och vi gick och letade student presenter till min kusin och min Oscar! så nu är det firrat me ;) Awsome!
Sen va jag ju tvungen att köpa nått till mej själv också, så det blev en transparnat sjorta som alla andra har och ett vitt spets linne. Nice surprise!

Imorron blire ovärd dag i skolan. Fast jag får ju min special designade tröja i alla fall;)

Ett stort GRATTIS till Amanda och Merdin som båda tog körkort idag! :D

Aja  men bäst att få sin *host* skönhetssömn *host* ;D

Hare så där bra som bara du kan ha! xD

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0