Engelska gör en frustrerad ibland!

Faan då! Hade erika sagt att vi skulle ha nått provliknande skit idag eller? NAE! det stog att det skulle redovisas och det betyder inte prov.
Usch man blev sur och irriterad av det här:/ det är inte okej.
Men jag blir så ledsen när jag sitter och läser dom engelska orden och förstår inte ett skit vad dom betyder. Man känner sig totalt värdelös.
Aa men Erika har ju redan informerat mej att jag har alvarliga problem med engelskan (låter som jag är handikappad eller nått xD). men jag vet ju att jag har svårt för andra språk en svenska. det är ju tur att jag kan svenska i alla fall så att jag kan kommunisera med folk i min närhet i alla fall.

aja men nu skiter jag i det här.
Fuck of englich sucks!

PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Elli

Det ordnar sig vettu :) Man kan inte vara bäst på allt <3

2010-03-25 @ 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0