Infektion i tån:/

Jahopp då har man fått sig en jävla infektion i stortån så man inte får träna fotboll på ett tag då! :/
Faan också!
Måste gå till en läkare och få penselin säger pappa. Och eftersom att han är föredetta ambulanssjukvårdare så är det väl bäst att göra som han säger.
Innan matchen i söndags hade jag bara en blåtå, men efter så hade jag jätte ont i tån och den hade skiftat färg till vit. Sen så kunde jag knappt inte gå igår när jag var i skolan och idag på träningen så kunde jag inte skjuta. efter träningen kollade jag på tån och fick syn på att den varade (fräsht)
så sa det till pappa och han sa att jag hade infektion.
Det blir ingen fotbolls träning på ett tag. Men anna träning måste det bli annars går jag under! :O

Aja det var det jag hade att informera om!
Fuck you!

PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: amy

hihi ja visst var det!

2010-03-23 @ 21:31:26
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: eemmapeemma

vsg ! :)

2010-03-24 @ 07:28:40
URL: http://eeemeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0