En sån här dag!

Torsdag den fjärde november är det idag.
Har inte gjort så mycke. eller jo jag har varit med oscar inne i stan och han har klippt sig. skulle jag me behöva men det får vi ta vid ett annat tillfälle.
Ska ringa till farmor och farfar snart och se om jag kan få låna deras mobila internet. eller om jag ska strunta i att ta med datorn till göteborg. kommer ju ändå inte ha tid att göra något. skulle kanske behövas men men det löser sig!
Va på introduktion på mcdonalds i tisdags med. heja! jo men det blir nog också jätte bra ska vi se! Ska få utbildning på pommen av min syster så det kan väl inte bli mycket bättre?:P

Jag längtar tills julen!
Det va det jag hade att säga!

PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0