Praktikdag 23

Hade lite sov morgon i morse. Det var skönt. Jag är så trött hela tiden tycker jag.
Sedan när jag kom till praktiken så började vi packa inför kvällens jobb.
Vid kl.15.00 åkte vi till nån tull som jag just nu inte kom ihåg vad den hette, där skulle vi vara med och spela in en Norsk reklamfilm om ägg. Hehe aa det är faktiskt sant.
Vi satte upp våran regnrigg och kopplade vatten. Sedan fick vi vänta på kamera mannen och regissören för att se vart dom ville att regnet skulle komma ifrån.
När dom hade plockat ut alla kameror och lampor som dom skulle ha så började de att spela in, och vi regnade ner skådespelaren.
Kom hem kl. 01.30 i natt. Great!

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0