Praktikdag 26

Näst sista veckan på praktiken nu.
Idag har vi gjort ganska mycket saker. Fast inte ute utan vi har varit i verkstan.
Först har vi packat ut allt ur lastbilen efter helgen.
Sen så har vi kollat på massor utrustning och Dojan berättade massor och även fast han tror att jag börjar tröttna på allt prat så tycker jag fortfarande det är intressant att lyssna på.
Jag har blivit skjuten idag också. Två ggr. Första gången gick inte tröjan sönder men andra gången gjorde den de. Vi  laddade squibb på mig. Det var roligt faktiskt.
Sen har jag fått kollat på olika teaterblod som dom använder och sånt. Väldigt roligt har jag haft.
Fick med mej blod kapslar, blod pulver och fake sår av daniel som dom hade.
Det är väl ungefär det som vi har gjort.

Nu ska jag nog gå ner och kolla på film tror jag.
Ha det bra!
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0