Praktikdag 28

Snart är det fredag!
Idag är det onsdag! Och vi har haft de kära 2orna från JB hos oss.
Fått vissa lite vad man har fått lära sig under tiden på Arclight och sånt. Ganska kul.
När dom hade fått sätt allt och sprungit framför napalm smällar och sprängt pentyl så följde dojan och jag dom till bussen och sa hej då!
Efter det åkte dojan och hämta konfetti rören och grejerna som mediatek hade lånat igår.
Sedan gav chefen alla uppgiften att åka och äta. så vi åkte iväg till någon trevlig pizzeria och käkade efterlängtad mat (dock kanske inte pizza eller kebab tallrik, men det funkade).
När vi sedan kom tillbaka till verkstan så började Dojan och Dan (Martin och Daniels pappa) att såga bort locket på 5 plast tunnor som vi ska använda i morgon. Själv tog jag initsiativet att ställa sig och rulla brandslang. Inte så kul men någon var ju tvungen att göra det, och jag kände mig manad.
Det sista vi gjorde denna dag var att prata med the chef om planen inför morgondagen, vilken tid vi skulle vara på plats. Och detta mina vänner blir ingen rolig historia. tidigt blir det i morgon.

Så därför ska jag sova nu.
God natt!
PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0