Praktikdag 14

Idag blev det en välförtjänt sovmorgon. Kl. 10.30 kom Daniel förbi och hämtade mej.
Vi åkte till verkstan och började lite smått röja undan efter gårdagen. Vi började också med pyro till i morgon, men också det vart inte klart, för att vi var tvugna att åka iväg till frihamnen igen.
Även Fredrik Bleckert ( min lärare) var med oss denna strålande dag. När vi kom fram till frihamnen så plockade vi in våra saker i studion. Sedan var det åter igen dags för den välkända väntan. Men tillslut vart det våran tur. Så idag har jag alltså stått bakom en fläckt och försökt blåsa bort en person.
Det var det ända som vi skulle göra där. Efter all denna väntan så var det inte mer än så.
När vi hade packat in oss i bilen sa vi hejdå till Fredrik och sedan åkte vi till Hovet för att se bär Djurgården spöade HV71 med 3-2. Men det var en bra match och HV kunde lika väl ha vunnit.
Nu ska jag packa inför hemresan i morgon.
Ha det bra!
PUSS! //PM
Idag blev det en välförtjänt sovmorgon. Kl. 10.30 kom Daniel förbi och hämtade mej.
Vi åkte till verkstan och började lite smått röja undan efter gårdagen. Vi började också med pyro till i morgon, men också det vart inte klart, för att vi var tvugna att åka iväg till frihamnen igen.
Även Fredrik Bleckert ( min lärare) var med oss denna strålande dag. När vi kom fram till frihamnen så plockade vi in våra saker i studion. Sedan var det åter igen dags för den välkända väntan. Men tillslut vart det våran tur. Så idag har jag alltså stått bakom en fläckt och försökt blåsa bort en person.
Det var det ända som vi skulle göra där. Efter all denna väntan så var det inte mer än så.
När vi hade packat in oss i bilen sa vi hejdå till Fredrik och sedan åkte vi till Hovet för att se bär Djurgården spöade HV71 med 3-2. Men det var en bra match och HV kunde lika väl ha vunnit.
Nu ska jag packa inför hemresan i morgon.
Ha det bra!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0