HEMMA!!

Nu är jag hemma från öland igen. har varit en härlig vecka med mycket sol och mindre bad. bMen som sagt mycket bra och mysigt. Skulle bara ha varit där till i går men oscar och jag bestämde oss för att stanna en dag till.
Har även idag varit med Oscar och Roger när de försökte tona oscars bakrutor på bilen. gick sådär för dom. xD

Kom även på att idag har jag haft mitt körkort i ett år. Så grattis på mej då att jag har lyckats behålla det så här länge;P
Imorgon bilre jobb. Usch ville ju varit ledig hela veckan ju. men gjorde något fel med semesteransökan så det blev bara måndag till fredag som jag blev ledig. så jobba 11.45 till 17.00 i morgon blir det allt. Sen blire grillkväll med Oscar, kanske lillebror, Olle och Johanna. mys pys!!!

Men men nu ska jag packa upp och packa om för tar nog och åker till oscar och sover tror jag nog allt.

Ha det bäst!
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0