1 år! <3

Idag firar jag och Oscar våran ett års dag. Tänk att han har orkat med mej iett år alltså:P inte klokt!
Ialla fall. vi vaknade ganska sent för oscar va ute igår så han förtjänade att få sova lite. Sen när han väl vaknade så fick han present av mej. det var ett par träningshandskar som han hade sagt att han ville ha.
Sen blev det mys stund och pratstund. Sen gick Oscar ner och gjorde frukost. Och jag själv tog mej en liten promenad.
Sen när jag kom tillbaka så fick jag Amerikanska pannkakor. Mums det va jätte gott. Efter det gick vi upp til oscars rum igen och han fick lite bas sug så han började spela lite bas. sen så ringde Gustav och sa att dom skulle hämta ved. så nu är dom och gör de och jag sitter ensam här på ett års dagen:P
Aja no big deal! :P

I kväll ska Oscar bjuda mig på resturang! mys!

Jag älskar min Oscar! <3

anyway ha en bra dag!

PUSS! //PM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0