Krig spel och grejer!

Jaa idag skulle det varit en sån där underbar dag med träning och present köp. men icke!
Snön har ännu en gång förstört en dag som skulle blivit perfekt.
Vaknade och då ringer Oscars mamma och säger att vi kanske inte borde ut och åka eftersom att det vaar typ snöstorm och att vägarna var igen snöade så folk fick åka 20 km.
Så då blev det att stanna hemma istället.
Klarade Medal of Honor åt Oscar och sen så spelade vi lite Call of duty black ops också. Jag måste erkänna att jag var ganska bäst!

Sen så skulle oscar ändå ut i snö yran som hade lagt sig något. McDonk jobb väntade för han. Själv ringde jag pappsen så kom han och hämtade mej. Och nu sitter jag här!
Tänkte höra med broshan om jag ska spöa honom också i något spel men han har väl inte gått upp än. Slöa sak han är!

Men men nu ska jag klippa lite film så jag kan lämna in den uppgiften nu efter lovet!

Ha det bra i snö yran!
PUSS! //PM

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0