Söndag!

Nu äre söndag och jag har ont i halsen efter gårdagens utgång. usch inte bra!
Va hos Petra och Roger i går och firade Rogers födelsedag! trevligt trevligt! Sen så blidde det visst att gå ut så då gjorde vi de. va inte så pepp till en början men det blev kul i alla fall.

I fredags så hade vi mediakommunikation första lektionen och min grupp skulle fota våran reklam kampanj om jeans. bilder kommer sen.

Sen på kvällen så va jag och oscar och såg på bio. Meet parents little fockers såg vi. Den var ganska rolig. Hatade dock Jessika albas roll i filmen. otroligt jobbig människa spelade hon:P

Men men nu ska jag städa mitt rum tror jag! och lägga in grejer från hårddisken på datorn.

PUSS! //PM


Oscar och Pernilla på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0