Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Så där ja! Då har man fått se hur det slutade för världens mest eftertraktade trollkarl.
Jag visste ju egentligen vad som skulle hända och hur allt skulle sluta eftersom att jag har läst boken. men det var kul att se hur dom hade löst filmatiseringen av den. Tyckte den var bra och dom hade fått med det viktigaste vad jag kan komma ihåg. var ju ganska länge sen jag läste boken. Men som sagt mycket bra.
Vill inte säga för mycket om vad som händer eftersom att det kan ju finnas någon där ute som läser min blogg och inte har sätt filmen. vill inte förstöra för er.

Får väl kanske bli en längre resention när filmen har varit på bioduken lite längre.

PUSS! //PM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0