Trött tjej!

Aa jag är trött. gick och la mej kvart över 12 i natt och sen var jag uppe kl.06.00 i morse. oscar skulle jobba så jag åkte hem då. sen när jag kom hem så fick pappa kolla på bilen och se hur vi tillfälligt ska kunna tanka eftersom att tanklocket inte vill öppnas. men pappa drog lite i det så att det gick upp. sen så får jag inte låsa när locket är helt stängt för då låser jag tanklocket också.
Sedan när pappa var tvungen att åka till jobbet så gick jag in och sov. så vaknade för en halv timme sen.
Ska jobba lite senare. Börjar kl. 17.00 till 23.30. ganska skön tid på något sätt. man jobbar sent men inte stängning.

Nu ska jag äta lite lunch trör jag:)

PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Frida

Jobbig din bil är som bråkas med dig, trött tjej. :)



Sv; Nej vi har inte varit där igen, vi ska dit den 25de, använde dem bilder vi har från dem tidigare ultraljuden ^^, Vi ska inte ta reda på könet nej, hur nyfiken jag än är! :'D Jaa hoppas det går med racer fart för FAN vad jag längtar :') Saknar dig bästi. <3

2011-07-16 @ 21:53:02
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0