live from my house!

Sitter och pluggar i solen. gud så skönt väder det har varit i dag! Det är sådanna dagar som man är glad att man bor på landet:) kan chilla utan att ha massor grannar och annat folk som springer omkring precis utanför tomten:P Sedan så är det så skönt för vi har ju en ganska stor tomt hemma så att aa det finns lite utrymme:)
Skriver lite på min rapport som jag var tvungen att komplitera en aning. går faktiskt bra. Bättre än vad jag trodde att det skulle göra när jag fick tillbaka den.

Väntar också på att oscar ska höra av sig (vilket han antagligen har glömt) för han skulle kanske komma hit och jag vill äta ananasen som jag köpte igår men han kanske blir ledsen om han inte får smaka. Men om han inte ringer så får han ju skylla sig själv:P
Sedan väntar jag på att mammi ska ringa och be mej ta den stora bilen och åka till den stora staden (eller aa typ i alla fall) och hämta henne. hon är och käkar med någon vännina så då får man ju ställa upp och skjutsa omkring lite:)

Aja nu ska jag sluta skriva här och fortsätta skriva på rapporten.
Slänger upp några live bilder som jag tog för cirkus 5 min sedan. EnJoy!

     

Några stycken i alla fall :)
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0