Apple hotel!!

Ja nu sitter jag i min ensamhet på hotellet i göteborg. För er som inte vet vad jag gör här ska jag berätta. Jag är med företaget Arclight och lägger ut snö på Liseberg till deras julmarknad som börjar på fredag. Så nu är första dagen avklarad och jag tycker att vi har jobbat på bra idag.
Dagen började med att jag gick upp kl. 04.45 och klädde på mej och packade ner det sista i väskan. Sedan så skjutsade Oscar mej till klinga där vi åt frukost tillsammans med dojjan. Sedan kom även Jonas och Patrik som är med ner till Liseberg och hjälper till med snön. När alla hade ätit som frukost så pussade jag på Oscar och sa hejdå, sedan bar det av väster ut. Vi var framme på Liseberg vid straxt efter 10 och började direkt. Så som sagt tycker jag vi ligger bra till redan efter första dagen. Men men nu ska vi äta snart så skriver mer i morgon!

PUSS! //PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0