Hockey kväll!

Ja det blir att se semifinal match för de vita hästarna ikväll mot vimmerby.
Tar en sådan där far och dotter kväll med lite ishockey. alltid trevligt.

I måndags var jag och Oscar i Linköping och tog en sväng på biltema, Ikea och ikanohuset. hittade både det ena och det andra. Köpte 2 klänningar  ( eller oscar köpte en till mej och jag köpten en annan till mej;P ) till Oscars mammas 50åra fest. fin fint! Sedan så köpte vi lite bra att ha saker till huset och över 250 ljus till min mamma :P
Så nu har jag väl inga pengar kvar antar jag :Pn haha jorå lite har jag nog, så jag klarar mej månaden ut i alla fall ;) Det är ju liksom bara 23 dagar kvart tills löning igen så :D

Aja det var allt för nu.
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0