Ny dator!

sådär ja! nu har jag varit på johnbauer gymnasiet och fått en ny dator. så snällt av dom! eller va fasiken det var dom skylldig mej;P
Nee men det var såhär att den datorn som jag fick när jag gick på skolan blev stulen så då fick jag en ny/gammal dator som någon annan hade haft innan mej. och det var bara massor strul med den. sedan i somras så helt plötsligt en dag så vägrade den att starta. så jag bad min systers pojkvän kolla på den eftersom att han är utbildad datornnörd, och han sa att moderskortet var trasigt och att det skulle kosta mer att få den fixad än att köpa sig en ny dator. och då tyckte jag att jag borde ju få en ny av skolan eftersom att det var ju egentligen inte min dator och jag visste ju inte hur bra den förra ägaren hade tagit hand om den. såjag ringde rektorn och han skulle prata med dator ansvarig. och så ringde datoransvarig i torsdags och sa att jag fick komma och hämta en ny/gammal. så det har jag gjort nu! :D Glad tjej!

PUSS! //PM

Kommentarer
Postat av: Frida

Himla bra du fick det trots allt du! ^^



Haha man går som sagt och letar tecken typ, men tror inte h*n är redo denna vecka ialf. Bara jag slipper bli igångsatt så är jag nöjd! :) Och att den lill* mår prima!!!!



Jadu, inget easypeasy jobb det där du har alltså. Redigt slit.. Usch då, inte kul att vända på dygnet så. Åh nice! Får du en ANING högre lön än på ditt vanliga jobb. Skojskoj!



Next week kommer ju Linis back to town, ska vi försöka ta en lunch eller något alla fyra(kanske 5 om vi har extra tur) då? =) Om jag inte ska in på förlossningen så är jag på på ialf! :D <3

2011-10-05 @ 20:34:54
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0