I your face

Är i skolan och Ska igentligen skriva manus men orkar inte.. skulle ha spelat in film men varken Lina eller Josefine är här så vi kan inte spela in..

Igår va vi på andra John Bauer och käkade lunch.. asså de va gott men liksom potatismos är inte min grej i sådanna sammanhang..:/:P Men men efterrätten va god i alla fall..xP
Sen så va jag på och kolla på hästen igår med Tinge och pappa..:) Haha de va faan den roligaste matchen jag har varit på på länge..xP Hästen vann med 14- 4 och de blev typ 4 eller 5 match straff.. Jocke Pettersson fick matchstraff för att han slog ner än på isen..xP hihi det var ganska kul faktiskt..:P

I tisdags så var jag och träna.. det gick väldigt bra..:) Jag blev förvånad själv att det gick så bra..:)
Men har haft ont i knät så fick det när jag spelade i tisdags me..:/ ska ringa en knä speciallist och gå och kolla upp det.. Vill ju inte missa alla cuper vi ska på och fotbollsturneringen i skolan..;P

I dag ska jag träna.. kanske inte borde men jag vill.. bara vi inte kör fläckten så är jag glad..xD

         

Bara 2 dagar kvar <3

Aja me nu ska jag göra lite nytta hade jag tänkte..;P Ha det bra Fuckers..xP // Pernillamonica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0