Jässå..xP



Måndag i dag då.. inte långt kvar till jullovet..=D det är bara 3 dagar kvar eller nått..:P
Har varit ute och gått tipspromenad i dag.. as konstiga frågor men vi kunde dom flesta..;)
Asså jag har varit ganska jätte fjantig i dag.. usch ska sluta med det.. men man vet fortfarande inte hur man ska vara. om man ska skratta eller gråta liksom. så när jag försöker vara glad så blir det att jag blir fjant i stället..:S
Ska ha matte prov sen..;O jag kommer gå under..:OxP de gör inget..:P

Satt uppe halva natten och skrev färdigt mitt naturkunskaps arbete igår.. as trött men as lättad när det var färdigt..:)

Helgen har sett ut så här:
Fredag: Jag satt hemma vid datorn typ hela eftermiddagen/kvällen och pratade med Philip och Joel..:) mycket roligt hade jag..xP Kollade på idol med..

Lördag: Var hemma och tråkade.. hade inte lust med någonting.. var allmänt depp.. pratade lite med joel på msn och lite så.. men inte så mycket mer.. Sen på kvällen drog jag och amanda bus till Hack i ballen hallen (Berrahallen) och
lirade lite..:) de va kul..xP pratade ut lite med henne.. det var skönt men hehe så kul de va då..:P jag berättade om torsdagen och det hände så mycket då hon trodde att jag hade berättat en vecka eller nått..:PxP du är för rolig..xD
Sen så spelade vi in film me..:D
Kolla youtube:

Söndag: Jag jobbade.. hehe eller jobbade och jobbade jag var och kollade på hockey..xP men jag får betalt för det..;)
Sen flyttade jag inte mammas och pappas tv i mitt rum.. men de blev inte som jag hade tänkt mej men men skit samma..xP

Ibland känns det inte alls, ibland hela tiden.. vad sak jag göra?:'(

Aja men det var väl allt från mej.. Ha det bra fuckers..xP //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA, hack i ballen hallen (x

2008-12-22 @ 20:11:43
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0