kulkulkul..^^

Seg dag i dag asså..:/ Sov hos Frida.. vaknade vid 10 och då va inte frida vaken så jag lät henne sova och gick och hämtade min datorn och gick till vardagsrummet och satte mej och kollade på Kenny starfighter..xP as bra ju..=)
Sen så gick jag och väckte frida vid typ 12.45..:P och då pratade vi lite och sen så skulle jag dra mej in mot stan och träffa min syster..:) vi gick och fikade medans vi väntade på att Rickard skulle köpa färdigt julklapp till Petra..:) sen så åkte vi hem. Så har städat lite hemma på mitt rum och så har jag pratat med folk å grejejr..x)
                                      
Igår var jag med frida i svärtinge hos Viktoria..:) Det var trevligt. Mycket skratt..x)
Vi grillade lite och åt och sjöng och grejer..:) Sen så tog vi bussen in till stan igen och kollade om det fanns nån stans att dra men nae då..:/ eller jo föresten.. haga va vi och kollade läget men de va inget kul där..:S

Hihi bästa på hela kvällen va när frida satte sig i en buske och skulle kissa.. och då kom en polis och fy faan vad snabbt vi sprang därifårn då..:P Fridas kommentar: ''Jag var ju inte färdig..xP'' Hihi jorå det va kul^^

I morron blir det att sjunga med Ellen och Julia..:D så sjukt kul ska det bli.. va ju dyng länge sen..=) Ska bli kul och träffa er igen..:)

I hate everything I do, it is just wrong

I still love you so damn much and I hate to be without you

Aja me ndet var väl allt för denna dag..:) Ha det bra fuckers..;) // Pernillamonica



                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha (a) men vaddå, man måste ju kissa fäärdigt ju :( jäfla polisbil -.-

2008-12-21 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0