Thja!!xP

Nu är man trött..:P ännu en helg har passerat snabbt som sjutton..:P

Fredag: Satt jag hemma och gjorde inte så mycke.. kollade OTH och typ llite filmer..:P Brochan hade några fjortis fjant kompisar hos sig och jag höll på att få rycket..xP men men jag kunde hanterat på rätt sätt..xP

Lördag: Gick upp vid straxt innan 9 och fixade lite..:P duschade och grejjer.. sen så vid typ halv 11 så åkte pappa och jag in till stan och hämtade ut min tåg biljett.. sen så bar det av till huvudstaden..=D När jag kom fram mötte jag Ingvar och vi tog bilen till arlanda.. När vi kom dit så såg vi att Joels flyg var försenat så vi satte och ner och tog det lugnt.. efter en sisodär 40 minuters väntan så började det komma folk från dörrarna som lädde till där man hämtar sina väskor.. OCh så kom Joel..:) Oj vad glad jag blev när jag fick syn på honom..=') Sen åkte vi hem till Joel och myste..:) <3

Söndag: Vaknade 06.40 av att joel rystar om mig och säger att vi måste gå upp.. As trött var jag, men jag tog mej upp efter lite om och men. Sen så när vi hade fixat så skulle vi iväg för Joel skulle spela cup..:P
Har alltså suttit på en träbänks läktare från 8.30 till 13.30 alltså 5 fucking timma..xP snacka om att jag hade ont i röva sen..xP hihihi..^^  Dom var duktiga i alla fall men gick inte vidare..
Va och träna förut me..:)


Skönt att du är hemma.. <33                

Aja men nu ska jag göra nått vettigt..xP Ha det bra Fuckers..xP //Pernillamonica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0