Aj på benen..:/

Säger bara USCH mina hälar..:/
Igår gick jag i ett apr skor som jag fick skoskav av..:/ och idag skulle jag spela match(Y) är det itne underbart?:P
Tejpade över skavsåren och körde uppvärming och det kändes bra..:)
Sen typ efter halva första halvlek så sträjkade tejpen och hälarna gjorde för jävligt ont.. Gick av och tog bort den gamla tajpen och på med nytt..
In igen i andra halvlek och körde.. funkade och det höll skapligt hela matchen ut sen..
Torsk med 2-0 tyvärr.. men vi hade bra spel och dom var inte mycket bättre än vad vi var.. Synd bara att jag inte kan skjuta ordentligt och missar typ öppet mål..:S aja skit samma nu.. går inte att göra nått åt saken..

Imorron blire träning med skollaget.. får väl se hur det går med mina fötter..:P
Sen efter så ska jag och kolla på grabbsen som spelar mot skollaget..:) Ska bli kul att se när dom får stryck..:D hehe neerå nu ska jag itne vara sån..:P Det kommer nog gå skit bra för dom..:D

Har du nått mer att säga? För jag lyssnar inte..

Amen de va typ allt jag hade att säga..:P ska kolla på one tree hill eller ghost whisperer eller nån film nu..:D men men ha det bra Fuckers..x) puss påt//Pernillamonica


Jag har färgat håret me..:) vet itne om jag är nöjd men aja det blir säkert skit bra..xP (Y)

Kommentarer
Postat av: Frida

- Får man skoskav av dem där skorna Pernilla?

- Nä..

- Va bra då!



HAHA FAAAAAAAAAIL GUMMAN :))) DITT HÅR ÄR SUPER FINT SÅ VAR NÖJNÖJD :) pusssssssssss!

2009-04-26 @ 22:13:35
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0