Fredag..:) it was fun..x)

Helt okej dag i skolan.. dock seg men ändå okej..:)
Fick tillbaka tidningarna vi har gjort också.. Säger bara det! HAHA!! Våran såg ju inte så jätte bra ut då..:P

Aja, efter skolan gick jga och träffade min kusin vid söder tull..:)
Och så gick vi en sväng på stan och jag köpte ett linne och ett par jeans tights..:) fin fint..(Y)
Sen så käkade vi och hade det trevligt..:)
När Elli skulle hem så gick jag till frida och där var också Cicci..:) vi fixade oss och sen stack vi till bussen..:)
Träffade Johanna i resecentrum och tog bussen till svärtinge..
En mycket rolig kväll vill jag bara säga..:) Tack för allt.. Tack Josefine för att vi fick komma..:D


Cicci, jag och johanna..


Jag och Frida..:) (förlåt frida..xP )


Johanna slår mej..x)


Johan tror jag att han till vänster hette, cicci och jimmy..:)


Jag och Jimmy släpper loss..:)


Jimmy och Johan + Robbans hand..:P

_____________________________________________________________________________________________

Aja men det var en trevlig kväll..:)
Ha det bra fuckers..x)
puss påt..:) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0