hihi ^^

Komme rinte änns ihåg vad jag ahr gjort sen jag skrev senast..:P

Jag har klippt mej och det känns som att det blev för kort..:( aja men det växr ju ut en dag det också..:P

Idag har det varit en tråk dag i skoaln.. haft svenska och ska börja skriva noveller..:/ hade inga ideer först, men nu tror jag att jag har nått på G asså..;)
Sen så slutade vi 11 och jag och Frida kollade runt på stan så i morron blir det att köpa lite nytt..;)
Hem och chilla lite.. och sen in till stan och träna..:D nice bruchan..xD

Jag vill vara den där glada lilla flickan som aldrig bekymrade sig över nått, eller oroade sig. Den flickan som vaknade varje morgon med ett leende på läpparna och visste att den här dagen blir en bra dag. Men så kommer det aldrig mer att bli. Jag har tappat bort den lilla flickan och hon kommer aldrig hitta tillbaka till mej någonsin.

What I wannt? Don't aske me that.. Im not the smart one.. but i think i know what i wannt..:)

Aja men men ska ta en lång powernap nu dårå..:P Ha det bra fuckers..x) Puss påt //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0