Lördag!!

Vaknade hos frida typ vid halv nio.. kollade på klockan och tänkte " är jag dum i huvudet eller? jag kan ju inte vakna halv nio..:O" aja men jag gick upp och väntade på att frida skulle vakna..
Sen så när frida vaknade så pratade vi lite.. sen skulle jag ta bussen hem..
När jag kom hem så fixade jag lite.. sen åkte jag iväg till oscar..:)
Vi var ute och tog lite fina bilder i vår vädret..:)


Jag är stekarn..xP


:P


Jag och Aragon


Jag


Oscar och Aragon
_____________________________________________________________________________________________

Sen på kvällen så kom mina små sötingar..:)
Amanda och Lina..=D


Vi spelade guitar hero..:)


 och så spelade vi eye toy..=)


Och så fota vi lite me..;)
_____________________________________________________________________________________________

Aja men det var den lördagen då..:)
Ha det bra fuckers..x)
Puss påt//Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: oscar

det var jätte mysigt i det härliga vårvädret! tack för en härlig dag!

2009-04-06 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0