Måndag en annandag påsk..xD

Jag är slut!! hel och hållet.. jag kommer gå under.. Haha nee det kommer jag inte..xP
Jag är slut för att jag har spelat match idag..:) Underbart..;)

Gick upp typ vid 8 och fixa eller jag gick upp, la nått i väskan och la mej i sängen igen..x) bra drag där..:P
Sen så åkte Syster och jag till helgesta för kl10 var det sammling..:)
Match mot Lotorp då..
En riktigt bra match från våran sida..:) startade upp med ett högt försvarsspel..
Jossan stog för det förstamålet..:)
Senare i första halvlek så gjorde lotorp en misslyckad hemåtpass till målvakten, som Tove snappade upp.. och det resulterade i 2-0..:)
I slutet av halvleken gör lotorp enu ett till dåligt hemåtpass som nummer 15 Pernilla Carlsson får tag i och lägger lite frint igemter målvakten med vänster dojan..:)
I andra halvlek går lotorp förbi och reduserar till 3-1.. (Vet inte om det var snyggt eller inte.. kommer inte ihåg..xd)
Matchen slutar 3-1 till Kuddby IF!!xD

Sen efter spelade B-laget mot Krokek..:) orkar inte kommentera den matchen lika detaljerat som den förra..:P men vi vann även den matchen med 1-0.. målet gjordes av Elin..:)
Bra jobbat tjejer idag..:) strålande insatser..=)

Aen blev det att åka in till stan.. följde med Frida hem en sväng.. hon skulle duscha och sånt skit..  aja men men..xP
Sen så tog vi spårvagnen, Frida gick av i norr tull men jag åkte till eneby och träffade Jimmy..:) mys tycker jag väl..:)

aja men nu ska jag faan i mej sova..:) men ha det bra fuckers..x) puss påt..:)// Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0