Måndag!!

Det ää måndag!!=D
Fy faan.. först skulle jag in till stan med mamma.. men hon skulle åka as sent.. så då tänkte jag " amen jag tar bussen då" gick upp till vägen 5 i halv (bussen ska gå halv från kuddby). När jag nästan är framme vid hållplatsen så åker bussfaan förbi..:O Så jag vart ganska sur i typ 2 sek sen så började jag as garva..xD
Så gick hem igen och fick åka med mamma in i alla fall..:P

När jag väl va inne i stan tog jag 2an till eneby centrum och väntade på Jimmy.. Fick ett sms om att jag skulle gå till ica så jag traskade dit dårå..:P
Träffade Jimmy och  hans kompisar där.. sen gick vi allihopp hem till han och väntade på fulk.. va där ett tag..:P sen drog jag en diss och fick skjuts hem till frida..:D

Där har vi denna dagen me..;)
Men ska sova nu..
Ha det bra fuckersx) //Pernillamonica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0