Tisdag!!

Som alal andra tisdagar.. nästan..;)
Först tråk idrott med nån slags styrke träning.. jag vet inte vart styrkan kom in men aja..:P'
Sen efter skulle vi ha gott och käkat i skolan, men frida orkade inte.. och toffel som jag är så gjorde jag som hon ville , så vi gick och solade istället..
Sen blev det att ta bussen hem..
Duschade och fixade lite när jag kom hem.. sen in till stan igen med bussen..
Träffade Amanda, Lina och Jossan vid donken.. satt och prata lite med dom.. sen så begav vi oss med spårvagn ner till resecentrum och gick till Stadiumkontoret för anställningsintervju..
Fick vänta ett bra tag inann det blev min tur.. Blev intervjuad av Kicki..:D Det gick jätte bra.. och det kändes som att jag sa vättiga saker..xP Får hoppas på ett jobb på activity town i sommar då..;)

Sen direkt från intervjun till hageby och inventera på Willy's.. DEt var ganska kul den här gången..x) Jag dök ner i en kylbox för att få tag i fryst kyckling..xD

Sen hem och sov<3


Kommentarer
Postat av: lina

haha tack , det är lugnt!

2009-04-01 @ 22:00:00
URL: http://liinaa.blogg.se/
Postat av: Petra

haha frida kanske inte skulle ha solat XD atthon aldrig lär sig;)

2009-04-02 @ 09:26:54
Postat av: Frida

Toffel, jahaja! haha :D



ps. PETRA SKA VA TYST!

2009-04-02 @ 15:53:14
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0