tisdag/onsdag

I tisdags så åkte vi till husby slott för att fira min farmor på hennes 70 års dag..:)
Kom dit och fick våra "rum".. sen så fikade vi och grejer..:)
efter de var det dags för massage..:) skönt vill jag bara säga.. fick helkroppsmassage och det kan jag ju bara säga att jag behövde.. min kropp är förstörd och behöver masseras ibland..:P
sen efter massage så vart det att sitta i bubbelpoolen ett tag..:)
Efter de gick jag och syster och gjorde oss iårdning, och sen va det middagen dårå.. mycket gott va det..:)
Efter de ville farmor höra en sång och hon bad mej att sjunga nått fint.. och då blev det "when you say nothing at all"..:)
Sen sova..:)

Onsdagen började med att man vakan typ halv 9 av att mamma klämde mej på näsan och sa att jag skulle gå upp..:/:P
Frukost och efter de så gick vi och packade.. och så åkte vi hem till min faster på fika.. trevligt det där med fika alltså..:P

Sen så var det hem och fixa lite.. och så träning..:)
Pontus var och tränade box denna onsdag..:) mycket kul tycker jag väl..:) fast ahn fuskar bara när vi kör ringen..:/x) <3









Puss påt// Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0