Tjoho för Dej dö Fridulf!!xD

Jo men där äre ju fredag och solen lysse..:) as bra..(Y)
haft engelska idag.. läst lite jorden runt på 80 dagar..:P den skulle typ vara färdig läst idag.. MEN det har inte jag gjort..xD
Sen så hade vi nånting i illustraiter också på eftermiddagen på media lektionen..:P
Det var faktiskt kul..:D men det är ett helvetes pill med det asså..:O men det blir nog säkert skit bra när det är färdigt..;)

Sen nu sitter jag hemma hos Fridulf och väntar på att att Jimmy ska ringa..:P han skulle ju göra det när han slutade men nae det har inte plingat i min telefon i alla fall..xD men men..xP

Match i morron mot Mjölby AI.. serie premiär och grejer..:P Helgesta IP 12.00.. kom och kolla veja..;)
Sen efter äre  feast.. Ska fira tinge som fyller 18 på måndag..:D

Dagens utstyrsel har vi här då..:) vad tycks?


Nu ska jag ööhh?? äta tror jag..xP ha det bra Fuckers..x) Puss påt //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Frida

DU RÄDD FÖR PLUGGET, DET FIXAR SIG ALLTID.

DU RÄDD FÖR PLUGGET, DET LÖSER SIG NOG.

DU RÄDD FÖR PLUGGET, TA EN DAG I TAGET.

DU & JAG BRUKAR HA TUUUUUUR! <3

2009-04-17 @ 23:39:25
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Petra

vikken "rädd"? "efter" ska det ju va!!

2009-04-19 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0