Tjohooo..

Har inte hänt så mycke i dag.. haft typ nått i svenskan.. gjort klart massor arbeten och lite sånt..(Y) Bra jobbat idiotxD
Sen så efter skolan gick jag och frida och kolalde en liten sväng på stan..:) hittade lite saker jag vill ha.. men har pengabrist..:/

Åkte tidiga bussen hem.. och käkade och satt vid datorn oh gjorde färdigt min fram och baksida till en bok som jag har läst..(Y)

Senare så tog jag bussen in till stan igen.. Träffade Tinge och Pontus.. väntade på bussen med dom.. och så kom amanda me.. Trevigt..:D
När dom hade åkt med bussen gick jag till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta..
Uppe i parkeringshuset när vi skulle hämta bilen så var det nån fitt (ursäkta språket) unge som hade skrivit med kulspetspenna på våran bil.. men som tur va så var det bara på rutan så det gick ganska lätt att få bort med rösprit när vi kom hem..:)

Träningen gick sådär.. elelr jo den gick bra.. fast jag är så lat.. mina armar typ strejkar..:S inte bra..:/

someone! please get me to shut up!!

Aja em nska sova nu.. ha det bra fuckers..xD Puss påt//Pernillamonica                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0