Torsdag.. påskkärring dagen..xD

Har varit och solat med Lina idag.:)
trevligt trevligt tycker jag faktiskt..:)

Sen så efter det så skulle jag ta mej till jimmy på nått vänster.. han sa till mej att åka till vidablick.. och då satte jag merj på 3an som ska gå dit.. men när spårvagnen egentligen skulle svänga så gjorde den inte de..:/ så jag fick åka till eneby centrum och använda mitt utmärkta lokalsinne och ta mej hem till jimmy på mitt egna sätt..:)
Vi kollade på film och snacka lite och så..:) trevligt..:)

Sen så tog jag bussen till resecentrum och sen bussen till husby och till Viktoria..:)<3 De va mys..:)

I like him, yes I do..=)

Aja men nu ska jag faktiskt sova en sväng..:) Ha det  bra fuckers..x) //Pernillamonica


Kommentarer
Postat av: Lina

yep trevligt vare!;D

2009-04-10 @ 17:35:57
URL: http://liinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0