Torsdag!

Jamen då var det torsdag igen då..:P
Iskolan idag så jobbade vi färdigt med våra hemsidor..:D min bliv klar men den kunde ha blivit bättre..:/ aja skit samma..:P
Sen efter gick va jag på stan en sväng med frida.. kollade lite bara..:)
efter det hem och plugga..:S Inte så kul kanske. men jag gjorde rätt mycke.. så nu känns det ganska bra..:D
Iväg och träna vid 7.. det gick åt helvete..:/ faan gjorde inte en enda pass rätt idag..:( och så fick jag utskällning av min syster..xP men det var jag värd..x)
______________________________________________________________________________________________

Imorron blir det stan med min underbara bästaste kusin..:) Det ska bli kul..:) Får se om vi  hittar nått..
Sen på kvällen ska jag med Frida på feast..xD Kan bli kul..(Y) :)

Alltså deen där låten med Alesha Dixon "the boys does nothing" det sätter sig på huvudet som jag vet inte vad..:O men än så länge är den ju bra..;)


kulkul HAHA JÄTTE KUL!!

yeah yeah sleep time now.. Have a nice night and sleep well..:) byebye fuckers..x) kiss and hug!//Pernillamonica




Kommentarer
Postat av: Linn Ivarsson

Heeej!!

Har du tagit en snygg bild som du tycker att andra ska se??? Ta chansen och var med i min tävling! Ladda upp bilden på din blogg och skriv länken till bilden i en kommentar i inlägget "tävling" på min blogg!!



Hoppas du deltar!! =)

Många kramar //LiNN

2009-04-04 @ 16:10:32
Postat av: Linn Ivarsson

Heeej!!

Har du tagit en snygg bild som du tycker att andra ska se??? Ta chansen och var med i min tävling! Ladda upp bilden på din blogg och skriv länken till bilden i en kommentar i inlägget "tävling" på min blogg!!



Hoppas du deltar!! =)

Många kramar //LiNN

2009-04-04 @ 16:11:08
URL: http://uui7.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0