Ursäkta sig..=O

Jag har inte skrivit sen i torsdags..:/ dåligt av mej faktiskt.. men har inte riktigt haft tid..=/

Tar det från i fredags..(Y) :
Då var jag hos min mormor och morfar på påskmiddag..:) mycket trevligt tycker jag väl..=)
Sen så kollade vi bilder från när vi va i Domenikanska republiken i vintras..;) hihi det var kul, och pinsamt..:P

Sen i lördags så var det först att åka till helgesta vid 9 och hjälpa till med lunchen..
Sen kl 10 var det träning fram till halv 12.. sen lunch.. efter lunchen aktivitet och påskäggsbyte..=D och sist ett härligt träningspass till..:)
Färdiga vid 4.. duscha fort och hem ännu fortare..:P
Byta om och fixa iårdning sig snabbt som faaaderullan..xP
Sen så tog jag bussen från husby kvart över 5 med viktoria..:) Och när vi kom in till stan så gick vi direkt till julia..:) Feast blidde det där dårå..;P
Senare vid typ 11 halv 12 kom jimmy och emil (nån kompis till jimmy) förbi och så pratade jag lite med jimmy.. eller jag prata ganska mycket med han.. mer än vad jag borde för att jag pratar om så jävla mycket skit som folk inte bryr sig om egentligen så jag tycker nu i efterhand så jävla synd om han och så skäms jag som ett djur..:(

söndag (idag): upp kl 7.. fixa lite och sen iväg till kuddby där bussfaan stog och väntade.. sen åkte vi till city gross och där byte jag från buss till bil..:P så åkte jag bil med rida, roy, thilda och linnea till oxelösund..:)
I oxelösund var det bodaborg som gällde för hela slanten.. hela damlaget och hela herrlaget var där typ..:P
Det var kul var de..:) men stör mej fortfarande på att vi inte klara spökhuset..:/ men men får ta och åka dit snart igen och klara den där jävla banan..xP

Imorron äre träningsmatch mot lotorp..:) Sen blir det nog in till stan och träffa Jimmy..:)

I hate it, why can't I prescribe me?

Nu ska jag ta en lång powernap..xD men ha det bra fuckers..x) Puss påt //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0