Wähäj!!=)

Onsdag tråk och ingen tränin g..:( skulle ha tränat med mammsen idag men hon hade så mycket att göra så det blev inte så..:( och ingen träning i morron heller..:O Mn match på fredag i alla fall..:) fast et är sämsta dagen att lägga en match på seriöst..:O 1 maj liksom.. Haha först skulle matchen ha spelats kl.11.00 i borensberg..xD säkert..xP inte en jävel som skulle komma i tid till samlingen som skulle ha varit vid 8 typ..:P alla kommer dit lite halv bakis och jävliga..xD haha nee men ska samlas kvart över 12 (lite bättre tid i alla fall) och så är matchen typ vid 1 eller nått tror jag..:) Östgöta cupen är det vi ska spela..:) hoppas det går bra..:D

Valborg i morron då..!!=D Sjukt kul ska det bli..:)
Ska vara med Viktoria, Carro, Philip och Glenn.. det är dom jag vet typ..:P me nsen var det kanske lite till fölk..:P får se vad som händer och fötter..:P
Egentligen är valborg väldigt överskattat men i alla fall..:P kommer ju ha kul i alla fall..=D

Haha vf sa jag någonting för? nu kommer jag få ett helvete om de också..=/ hoppas inte men man vet ju aldrig..

Me like ------

Aja men ska sova nu..:) måste vara pigg i morron(Y) men ha det för jävla bra dårå..:P Fuckers..x)
Puss påt//Pernillamonica

kolla min och Fridas blogg: http://weareone.devote.se/


Kommentarer
Postat av: ellenpåsmällenifjällenirondellen:D

heeelllo snygging!(:<333

2009-04-30 @ 08:48:18
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0