Början på ännu en vecka av helvetet!

Har haft vanliga lektioner idag i skolan..Först 3 tillar projekt och företag och då fick vi typ sitta och lyssna på vad vårat projekt skulle handla om och massor sånt skit..
Sen på eftermiddagen hade vi 3 timmar mediaproduktion, och då satt vi och lyssnade på en powerpoint presentation typ hela lektionen förutom sista halvtimmen då vi var 2 och 2 och pratade om framtids uppfinningar.. jag och philip kom på värsta bra grejerna xD

Sen så var jag på medicincenter och kollade foten.. och det blir nog kanske inlägg pga att jag har typ hög hålfot eller nått sånt :S

Sen så har jag klippt mej me.. bara topparna dock men i alla fall ^^

Rädsla är bara en känsla, den kan aldrig ta livet av dig!

Nu ska jag kolla på film ^^
Pusspuss// PM



Puss och kram mumsbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0