Hat åt sega datorer!

Jag skrev ett inlägg igår efter matchen.. jaätt långt och bra blev det. Men tror ni inte dator faan laggade och bara vägrade göra nått eller?:O
Så det fick bli att stänga ner allt på datorn och starta om. och då brukar det ju vara så här på blogg.se att inlägget sparas i alla fall men icke denna gång.
Så jag orkade inte skriva om det, kommer inte ihåg vad jag skrev i allafall så!

Jo men matchen igår gick skapligt. vi vann med 1-0 och det var elin som gjorde det skit snygga målet :)
Jag fick kramp när det var ca 10 min kvar av matchen ^^ (typiskt mej) så idag har jag lite smått ont i vaden sisådär
Efter matchen följde amanda med mej hem och det blev som på den gamlagoda tiden när hon brukade sova över hos mig på fredaga, TACO TIME! så det var ju gott.
Sen satt vi bara och häckade framför datorn och kollade lite klick på youtube och jag berättade vad som kommer hända i den andra filmen i twilight serien New moon.
Sen åkte amanda hem.

Idag blire att åka in till stan och träffa vänner:) oj så trevligt!

Aja men nu ska jag gå ner och fixa till mitt hår, ser ut som en pudel i håret xD
Ha det brau! //PM


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0