Grrreat (Y)

Va i hagebycentrum igår och vandrade omkring. Väntade på att pappa skulle komma dit så vi kunde gå och handla mat.. men det tog sin lilla tid för honom så jag kikade hur det hade blivit på övervåningen.
OCh så gick jag in på kapphal som jag inte har varit innen i på hru länge som helst.
Kollade runt lite och fick helt plötsligt syn på ett fransk manikyr sett. kollade vad det kosta och höll på att slå hakan i golvet:O as billit. så jag tänkte ju för mej själv att dettta måste jag bara köpa. så jag gick till kassan föra att betala och då så fick jag reda på att det var rea på produkten så det blidde ännu billigare:O
Så aa jag är helt nöjd faktiskt :P



Me like!

PUSS på den! //PM

Kommentarer
Postat av: Mathilda Hell

jaa gud jag saknar det så mycket :(



btw, härligt kitt ! :D

2009-12-11 @ 18:35:17
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0