HAHAhaha.

Weheheu idag började jag dagen med ett underbart träningspass. Not!
Va i petersburg och sprang med laget (vi var bara 8 från laget där :/ dålig stil)
Efter det så åkte jag hem och duschade i min ocoola dusch :(
Raka vägen till husby och farmor och farafar:)  Där blidde det traditionell julbak:) mysikt ^^ hehe
Sedan begav hon sig till familjen Rydgren där hon blev bjuden på paj. joho då det blev hon xP
Ae men jag coh oscar tog ut några låt texten sen åkte vi in till stan och så kollade jag när dom repade. Näice :)
Oscar har föresten en as cool dusch! :D den lyser i massor färger när det kommer vatten !!! :D
Pernilla gillar massor!

Ae jag fattar inte riktigt här va. :/
Vf ska jag alltid få upp ögon för killar jag inte kan få? xP knäpp kanske.
Ae men den sög ganska hårt faktiskt. synd. han ser ju bra ut.


Det va de. har bilder men orkar inte lägga in dom på datorn:/ Så HAHA ni får inte se :P
Men PUSS då! //PM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0