LHC- Färjesta

Inte nått roligt alls i skolan idag faktiskt.. eller jo dert var kul att spela in film xD vi va så bäst!
Men annars har det varit tråk svenska som gällt för hela slanten:/

Ae men slutade ju vid lunch så det var helt okej.
Hem och slappade när jag egentligen skulle ha pluggat, dåligt pernilla!
Sen vi 5 åkte pappa och jag till linköping och kollade på LHC- Färjesta.
Det va kul tycker jag. men är lite besviken. hade högre förväntningar på elithockey.. men men :P
LHC vann med 5-2.. och dom spelade faktiskt väldigt bra:)
Btw! Pappa fick i farsdag present av mej att vi skulle gå och kolla på en LHC match. och så fick han bestämma vilken han ville se och så beställde och betalade jag:P Snäll jag är :)

Bara så att ni vet så får man inte fota under en elitserie match! :P







Underbar hockey tisdag ;)
PUSS! //PM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0