Alla <3 dag

Igår va jag med Joel hos hans pappa.. det va trevligt tycker jag..:)
Sen så sov vi där..

Idag så vaknade jag av att jag höll på att dö av värme slag..xP gick upp och satte mej och kollade på ghost whisperer tills Joel vaknade.. sen gick vi och åt frukost.
Vid 13.00 så skjutsade hans pappa oss till Stavsjö.. När vi kom dit så blev det bara att slappa och så..xP
Sen så vid 6 så blev det att åka in till stan för då va det daggs för Joel att spel innebandy..:)
bra match tycker jag, fint spel.. det resulterade i vinnst med 4-1 om jag inte minns fel..xP
Efter matchen kom pappa och hämtade mej.. så åkte vi hem och åt en fint alla hjärtans dag middag som min syster och mamma hade fixat..:) <3

På måndag åker jag till Dalarna med Joel, Philip, Ingvar och Marie..:) det ska bli kul..=D
                                      

Aja men nu ska jag sova.. det är ju en dag i morron också..;) Ha det bra.. Puss och kram..x) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Your boyfriend =D<3

Jasså tyckte du vi spelade fint ;)

2009-02-15 @ 03:20:33
Postat av: Frida

Vadå, följde han inte med hem sen? :o

2009-02-15 @ 13:12:39
URL: http://Fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0