As trött!!!

Jässå då va det en sån här tråk måndag igen.. Hatar måndagar..:/
Men i alla fall..xP
Har jobbat med tidningen i dag på förmiddagen..:) as kul? nae skulle inte vilja tro det va..xP
Sen på efter maten så hade vi matte prov..:) gick faktiskt förvånansvärt bra för en gångs skull..:P För jag är ju typ.. höhö bäst..xD

Sen så åkte jag hem till min älskling..^^ mys mys..:)<3

Asså  det är en sak jag inte fattar..xP eller det är många saker jag inte fattar men tänkte ta upp en av dom nu..:P
Det är när man träffar folk som låssas att dom tycker om än..:O asså vad är det för stil egentligen? det är ju bara jobbit för båda två.. som man liksom hälsar på nån och får ett falskt hej och ett fejk leende tillbaka.. as jobbit..
men men så är det ibland..xP

Det var allt för idag, Jag heter Pernilla Carlsson och tackar för mej..:)
Ha det bra idioter..x) //Pernillamonica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0