;)

Lördag va det idag då..:)
Vaknade av att min kära kusin skickade sms och bad mej logga in på msn och skicka massor disney låtar till henne..:P så det va bara att gå upp och sätta igång datorn..
Sen när jag hade skickat alla 75 tusen låtar till henne så gjorde jag inte så mycket.. fixade och donade med allt och ingenting..
Sen vid kavart över 2 så ringde viktoria och sa att hon va hemma och att jag kunde komma till henne, så jag käkade lite och bytte kläder.. sen bar det av till husby..:)
Det va kul att träffa min lilla viktoria igen..:) <3 va ett tag sen.. eller inte så jätte tag sen men ett litet tag sen..x)
Jag fick en födelsedagspresent av henne me..:) Det var en gammal bild på henne och mej..:)


Sen vid halv 7 så kom syster och hämtade mej, och så åkte vi hem och hämta brochan och iväg till sörping och fix för att köpa godis..:)

aa det är typ det jag har gjort idag..:)
Imorron blir det nog träning x2.. har inte tränat sen förra torsdagen..:O så känns som om jag har ganska mycket att ta igen..xP

Where ever you are
What ever you do
You must remember
I'll always love you

aja men nu är det sov dags..:) Puss och kramx) //Pernillamonica

Kommentarer
Postat av: Anonym

75 000 ojojoj jag har bara 305 :O

2009-03-02 @ 18:50:58
Postat av: Tiimmm

Det var från mig

2009-03-02 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0